keysan

keysan
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

انیـس الــــنفوس

keysan | دوشنبه, ۲۵ شهریور ۱۳۹۲، ۰۴:۳۷ ب.ظ

می‌گریم آنقدر که کمی وا شود دلم

در بین زائران شما جا شود دلم

بر بال کفتری دل خود را نوشته‌ام

باید کدام صحن تو انشا شود دلم؟

"یوسف اگر تویی جگر غرق خون کم است 

کاری کن ای عزیز زلیخا شود دلم"

آن‌قدر نذر کرده‌ام آقا که روز حشر

با دست پر محبتت امضا شود دلم

اکسیر کن مرا به عیار نگاه خود

چون طاق صحن کهنه مطلا شود دلم

"هرگز نمیرد آن‌که دلش زنده شد به عشق"

عاشق شدم که حضرت عیسی شود دلم

دارد دوباره می‌ترکد بغض عاشقت

قدری بخند بلکه که خنثی شود دلم

مخفی شده ست کنج ضریح تو روح من

دست مدد بگیر، که پیدا شود دلم                                           روح اله اسماعیلی

  • keysan

امام رضا ع

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی